Nad Bohinjem (14.3.09)

Bohinjsko sedlo – Možic – Šavnik – smučišče Kobla – Boh. Bistrica.
Tura, ki nikoli ne razočara, le preveč načelen ne smeš biti! Spust z
Možica je spremljala prvovrstna kloža, za kar se je oddolžil Šavnik z
odlično predelano južno flanko, prav tako je bil zelo uživaški celoten
spust v
Bohinjsko Bistrico! Za turo sta seveda potrebni vsaj 2 vozili z 2 šoferjama! Preizkusil sem tudi nove pancerje, a se je test nekoliko ponesrečil! Ker sem šel na turo direktno po nočnem šihtu, sem pozabil na primerne nogavice in sem imel kar ene, skozi katere bi lahko tudi gledal!Smeško Tako je na koncu ena peta že kar pošteno pekla in malce se bojim, da so mi pancerji preozki, a upam, da se bodo unesli! Kot rečeno, zaenkrat je še prezgodaj za dokončno oceno, sploh ker so pancerji precej trši od vseh, kar sem jih doslej imel!


tak je tu svet


pogled na Šavnik z Možica, levo Kobla


na koncu se nabere 11 km

This entry was posted in Gorništvo. Bookmark the permalink.

Komentiraj