Celovška špica

Včasih pride dan, ko se ti….
Vremenska napoved včeraj, sestanek AO, obvezno pivo po tem in še kaj je botrovalo temu, da sem s postelje zlezel šele ob 9h.Jezni smeško
Pa še nisem bil povsem prepričan, kaj bi sam s sabo in sem eno uro še zaspano taval po stanovanju.
 
Ko pa se je naredil proti pričakovanjem lep dan, sem vendarle napokal tisti ruzak in se odpravil od doma. Kaki visokoleteči cilji so seveda odpadli, nekaj hišnega in luštnega, sem imel v mislih in na koncu se mi je Celovška špica zdela še najbolj primerna izbira.
 
Štartal sem od jagerskih bajt (Tinčkova koča), po dolinici Zagon, kjer sem naletel na z gozdarskim sprejom našpricane nemarne kvazioznake!Razočarani smeško
Ko pot prečka grapo, je sprej nadaljeval naravnost navzgor, jaz pa sem se po znani varianti vzpel do "koče s klopcami" in nad njo po nekaj tavanja ujel grapico, ki pripelje na markacije z Zelenice. V Kožnah je nato smer vzpona na Celovško špico jasno razvidna – najprej po melišu na sedlo med njo in Jelenčki in po skortju na vrh. Kakega pravega plezanja tu ni, tu pa tam si moramo pomagati s kako roko, čisto pod vrhom pa tudi poplezamo po lahkih skalah (I).
 
Povratek je bil sicer zamišljen po meliščih, zahodno od Srednje Peči, a ker sem v grapici nad kočo pri vzponu ponovno naletel na sprej, sem se odločil, da tej packariji pridem do dna! Predvideval sem, da gre za nekakšno bližnjico, ki kar se da najbolj direktno pripelje na markacije Zelenica – Stol, a se ogne meliščem pod Srednjo Pečjo. Na koncu se je ta domneva izkazala za točno, gozd je na veliko posprejan po drevesih in kamnih, smer pa speljana precej posiljeno. Kake poti niti ni, sledimo pač spreju… Smer je nekakšna alternativa smeri mimo koče, nekoliko bolj direktna a za moje pojme tudi povsem nesmiselna! Komu in zakaj je bilo interes tisto sprejati, mi pač ni jasno, saj se 2 lučaja vzhodneje v isti smeri vije prav prijetna lovska stezica! Še en dokaz samovolje posameznikov, ki mislijo, da lahko počnejo povsod kar hočejo in so očitno preveč egoistično zaverovani v sebe, da bi jih mogoče zanimalo, kaj si pa kdo drug misli o tem njihovem početju! Niti v hribih žal nismo varni pred njimi…. 
 
Celovška špica 007Celovška špica 002
vršno pobočje                                                  vrh
 
 
Celovška špica 006
pogled z vrha
This entry was posted in Gorništvo. Bookmark the permalink.

Komentiraj