Španov vrh (4.2.09)

Ni sicer moja navada, da bi objavljal moje kondicijske turce, ki trajajo urco ali dve (čeprav skupni zapis o le teh zagotovo enkrat sledi), a tokrat bom naredil izjemo! Ne zgodi se namreč dostikrat, da na teh turcah od A do Ž hodim prvič in zraven celo osvojim povsem nov vrh!Smeško

Idejo sem pobral na portalu TK Gora in se mi je takoj zelo dopadla. Vzpon s smučmi na Španov vrh nad Planino pod Golico namreč, spotoma, ko sem se vračal z opravkov. Imel sem to srečo, da so danes smučišče še urejali in je bilo zaprto, v zgornjem delu sem ga imel le zase, smolo pa v tem, da je odjuga na pohodu z velikimi koraki, tako da kakega prašenja žal ni bilo več, vendar pa je bila smuka vseeno povsem solidna. Za kondicijsko več kot prijetna poživitev, ki ponuja tudi precej možnosti razširitve proti Javorniškemu rovtu in jo bo potrebno čimprej ponoviti…


razgledi so bili "pravi"

This entry was posted in Zdravje in dobro počutje. Bookmark the permalink.

Komentiraj